长路太短
He Was A Friend Of Mine - Willie Nelson

He was a friend of mine
他曾是我的挚友
He was a friend of mine
他曾是我的挚友
Every time I think about him
每当我思念起他时
I just can't keep from cryin' 
就忍不住潸然泪下
'Cause he was a friend of mine
因为他曾是我的挚友啊。
He died on the road
他消殒在路上
He died on the road
他消殒在路上。
He just kept on movin' 
他就这样子坚持 着
Never reaped what he could sow
也不去 想他的付出有否收获
And he was a friend of mine
而他,曾是我的挚友
I stole away and cried
我的泪水又不争气的流下
I stole away and cried
我的泪水又不争气的流下。
'Cause I never had too much money
因为我不曾富有
And I never been quite satisfied
亦不曾事事称心如意
And he was a friend of mine
而他,曾是我的挚友啊
He never done no wrong
他从未做错过什么
He never done no wrong
他从未做错过什 么
A thousand miles from home
离家千万 里
And he never harmed no woman
也未曾对谁恶意相向
And he was a friend of mine
而他,曾是我的挚友
He was a friend of mine
他曾是我的挚友
He was a friend of mine
他曾是我的挚友
Every time I hear his name Lord
主啊,每当我耳畔又响起他的名字
I just can't keep from cryin' 
我又不禁落泪
'Cause he was a friend of mine
因为他曾是我的挚友啊。

评论
© 契塔尔 | Powered by LOFTER